2015. december 27., vasárnap

Pásztorok


Pásztorok ma.
Avagy élet a facebook dimenzión túlról. Kisfilm itt >>

- - -

23. Zsoltár

1. Dávid zsoltára.
Az Úr az én pásztorom, nem szűkölködöm.

2. Füves legelőkön nyugtat engem, és csendes vizekhez terelget engem.

3. Lelkemet megvidámítja, az igazság ösvényein vezet engem az Ő nevéért.

4. Még ha a halál árnyékának völgyében járok is, nem félek a gonosztól, mert te velem vagy; a te vessződ és botod, azok vigasztalnak engem.

5. Asztalt terítesz nékem az én ellenségeim előtt; elárasztod fejem olajjal; csordultig van poharam.

6. Bizonyára jóságod és kegyelmed követnek engem életem minden napján, s az Úr házában lakozom hosszú ideig.

Shri Mataji:

"Az Úr összes gyönyörű áldását leírja a 23. zsoltár, erről szól a 23. zsoltár. Az Úr az én pásztorom, ez teljesen leírja hogy hogyan gondoskodik rólatok, mint egy pásztor." forrás

Johann Sebastian Bach

Sokan megzenésítették már ezt a zsoltárt, mégis az egyik legszebb változata a Bach által komponált mű. Bach önmegvalósult Lélekként született, és zenéjén keresztül az Isteni Erő egy nagyon kifinomult és szép módon jelenik meg.






Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

*******************************************************************************
A MISSZIÓ --> Hiszek abban hogyha minden családban lesz legalább egy, rendszeresen meditáló ember, az mindent meg fog változtatni! Türelmesebb, megfontoltabb, és sokkal kiegyensúlyozottabb lesz az ország. A célom az hogy ez összejöjjön, hiszen ez mindannyiunk érdeke is. Egy sokkal tudatosabb, emelkedettebb és kedvesebb társadalom már igazán ránk fér végre. A kolostoros blog egyszerű, és pénztárca kímélő eszközeivel, na és az internet segítségével ez könnyen elérhető. Ha tetszett ez a mostani bejegyzés, értékesnek, humorosnak, vagy éppen elgondolkodtatni valónak találtad, akkor mindenképp küldd tovább most másoknak is! HAJRÁ!