2014. október 31., péntek

10+1 mondat, amit sose mondj meditációs programon!


#1
Helló, szia, örülök hogy hívtál!

De csak halkan tudok most beszélni, mert itt vagyok a meditálósoknál. Már megy a program, de azért mondjad...

#2
Ha adnátok két percet bemutatkoznék!

És mesélnék egy csodálatos MLM termékről is, ami a meditáció mellett, még nagyszerűbbé teszi az életünket!

#3
Többet vártam.

Pedig igyekeztem, hiszen én nagyon-nagyon-nagyon akarom! És amit én nagyon akarok, azt mindig elérem! Ilyen voltam gyerekként is, ilyen vagyok felnőttként is. De most nem értem el semmit. Pedig nagyon akartam! Többet vártam. Sokkal többet!

#4
Jaaj de cuki ez a füstölőtartó!

Olyan csajos, neeem? vagy inkább pasis! Nem, inkább meditálós, ugyeee?

#5
Vettem leértékelve, akciósan Buddha szobrot.

Piros, és műanyagból van. Hozzak nektek is?

#6
Imádom a spiritualitást!

Múlt héten voltam reikin, előtte prana nadin, tegnap agykontrollon, ma hozzátok jöttem, holnap meg egy vizualizációs társaságba megyek.

#7
Csináljunk már valamit!

Nem bírom ezt a csöndet. Nem ezért jöttem.

#8
Azt hittem legalább szellemidézés is lesz.

Vagy asztaltáncoltatás, vagy ilyesmi.

#9
Az én mesterem nagyon drága beavatásokat is tart ám!

Balin és Mallorcán. Oda már csak a spirituálisan nagyon fejlettek fizethetnek be. Már háromszor voltam.

#10
Mi lenne ha program után elmennénk sörözni?

Tudok egy jó helyet.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
....na de jöjjön  a legdurvább!
Az a mondat, amit soha se ejts ki a
szádon egy meditációs programon, mert
csúnyán pórul járhatsz!

# +1
A Kolostor Őrét ismered?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

*******************************************************************************
A MISSZIÓ --> Hiszek abban hogyha minden családban lesz legalább egy, rendszeresen meditáló ember, az mindent meg fog változtatni! Türelmesebb, megfontoltabb, és sokkal kiegyensúlyozottabb lesz az ország. A célom az hogy ez összejöjjön, hiszen ez mindannyiunk érdeke is. Egy sokkal tudatosabb, emelkedettebb és kedvesebb társadalom már igazán ránk fér végre. A kolostoros blog egyszerű, és pénztárca kímélő eszközeivel, na és az internet segítségével ez könnyen elérhető. Ha tetszett ez a mostani bejegyzés, értékesnek, humorosnak, vagy éppen elgondolkodtatni valónak találtad, akkor mindenképp küldd tovább most másoknak is! HAJRÁ!