2012. május 5., szombat

Üzenet a világ sahaja jógijainak

Kedves blogolvasó hölgy, Szabina osztotta meg velem őszintén a tapasztalatait és felismeréseit a meditációval kapcsolatban. Mivel nagyon tanulságos dolgokat írt, megkérdeztem hozzájárulna-e ha megmutatnám Számodra is itt a blogban. Örömmel igent mondott. Két fontos dolog miatt is gondoltam arra hogy nyilvánossá teszem sorait.

- Homlokra csapós felismerések és tanulságok vannak a levelében. Lehet hogy Te már átmentél ezeken, lehet hogy még nem. Bárhogy legyen is, érdemes elolvasnod mert a meditáció alapvető dolgaira világít rá, ami mellett sokszor hajlamosak vagyunk szemellenzősen elmenni, és ezáltal a lényeget nem vesszük észre.

- Háláját és köszönetét fejezi ki irányomba, és igazán hitelesnek tartja e blog körüli tevékenységemet, ami nyilván jóleső érzés, de én ezt a kört itt kibővíteném. Tehát szerintem elismerő sorait tekintsük a világ összes olyan sahaja jógijának irányába, akik a szabad- idejükben időt és energiát (és sokszor anyagi áldozatokat) sem kímélve "dolgoznak" aktívan azon, hogy egyre több ember élje át a meditáció nyugalmát, csendjét, örömét és harmóniáját. Hogy ezáltal végre egy valóban szebb és kedvesebb világban élhessünk, hogy megvilágosodás és emelkedettség járja át földi létezésünk egyre több pillanatát. Tehát köszönete szálljon a világ jógijainak irányába is, 
itt az interneten át!

Olvassuk tehát Szabina sorait!

"Egy ideje már gyakorlom a meditációs technikákat, amiket megosztasz velünk. Nagyon szeretem a hanganyagaidat, és a meditációidban lévő zenéket is. A telefonomra vannak letöltve ezek, és sokszor nap közben is a zenékhez tekerem a meditációt, és hallgatom a dalokat. Már a dalok energiái is békésebbé tesznek.

Tegnap találtam meg a blogodon a Buddha nyugalma című hanganyagot, ami nagyon tanulságos volt számomra, és több aha-élményem volt hallgatása közben. Igen, az egyik kihívásom a szorgalom kérdése: életemben általában véve uralkodik a halogatás, a rendszertelenség, a lustaság, ezeken a démonaimon/hibáimon még dolgoznom kell. Ebből persze egyenesen következik az is, hogy a meditációkat is rendszertelenül, alkalomadtán végzem sajna.

Tapasztalatok


MÉGIS azt tapasztaltam, hogy még, ha napok óta nem meditáltam is, akkor is szinte folyamatosan érzem a tenyeremben a vibrációkat. A teljes tenyeremben és az ujjaimban is, ahhoz tudnám hasonlítani, mintha egy- egy energialabdát tartanék mindkét markomban. Ez a vibráció nem hűvös, és nem is meleg (mint akkor volt mikor először végeztem a meditációt) egyszerűen vibráló, bizsergető, erős energia. Nem tudom ez azt jelenti-e, hogy a kundalini folyamatosan tisztít, vagy egyszerűen arra utal, hogy jelen van.  A fejem fölött is érzem már a hűvös szellőt, igaz még gyengén, alig érezhetően, de érzem, sőt volt már olyan is, hogy akkor is éreztem, mikor épp nem meditáltam, vagy előző nap meditáltam, és másnap is éreztem.

Az is elgondolkodtató volt a fent említett hanganyagban, amikor a fokozatosságról, a kicsi megbecsüléséről beszéltél. Igen, volt, hogy nagyon el akartam érni a gondolatnélküliséget, és persze nem ment, annál inkább pörögtek a gondolatok, és erre dühös lettem, hogy miért vagyok rá képtelen. Azonban mikor csak úgy leültem meditálni lesz, ami lesz alapon, akkor sokkal jobban jelen tudtam lenni a meditációban. Most, hogy meghallgattam amit erről mondtál, és megértettem, hogy ez fokozatosan fog mélyülni, rendszeres meditációval, már tudom, hogy el kell engednem az akarást. Ez volt az egyik nagy AHA-élményem, köszönöm.

Ha visszagondolok, hogy hogyan ment, mikor kezdtem, és hogyan megy manapság, valóban van változás a meditációm megélésében. Bár úgy gondolom a gondolatnélküli tudatosságot még soha nem sikerült elérnem, vagy ha igen, akkor nagyon rövid időre, és talán fel sem ismertem, hogy benne vagyok. Azonban mostanában jobban jelen vagyok a meditációban, jobban tudok önmagamra figyelni, persze még van úgy, hogy annyira pörög az agyam, hogy inkább félbe hagyom a meditációt, mert nem tudom magam lecsendesíteni, és inkább nekifutok később.


Egyszer volt olyan élményem eddig, amikor annyira át tudtam magam adni a meditációnak (Mély Meditáció Haladóknak hanganyaggal) , hogy a csakráimban éreztem a vibrációkat. Megéltem a mélységes békét, és nyugalmat, ott tudtam lenni a jelenben, és csak kevés gondolatomra figyeltem fel. Még az sem zökkentett ki, hogy elzsibbadt a lábam. Legtöbbször azonban nem kerülök ilyen mély állapotba, sokszor megélem a békét, és a nyugalmat, de nem ilyen mélyen.

Az imént néztem végig az erdélyi jógikkal készült videódat is. Eközben is sok felismerésem volt, amit szeretnék megosztani veled: 

A videóban szóba kerül a verejtékkel meditálás :) mint ahogy írtam elég gyakran előfordult ez velem eddig, mivel elsiklottam afelett, amivel mindig elköszönsz: csak könnyedén! :)
Mégis emellett is, és a rendszertelen meditáció mellett is, mikor az örömről beszéltetek jött egy fontos felismerésem.

Észrevettem mostanában magamon sok változást, amit eddig nem is kötöttem össze a meditációval. Mostanában jobban figyelek a természetre, az apró örömökre az életemben. Gyakran megélem az érzést, hogy "de jó, én ÉLEK!" csak úgy spontán örülni tudok magának a létezésnek. Azt is tapasztalom, hogy amikor bele süllyedek a problémáimba, ezt az állapotot képes vagyok felismerni, tudatosítani magamban, és azt mondani, hogy jó, most akkor állj arrébb 3 lépést, és nézd meg milyen csoda vesz körül.

Képes vagyok arra, hogy mély hálát érezzek az életemért, mindenért amim van, mindazokért, akik körülvesznek, és mindenért. Régen sem voltam egy panaszkodós típus, bár körülöttem mindenki csak panaszkodik, de mostanában még kevesebbet vagyok hajlandó panaszkodni, mert az elfordít az örömtől, és inkább örülni szeretnék az életnek.

Érdekes, hogy csak most, a videó nézése közben tudatosult bennem az, hogy mindez a meditáció miatt jelent meg az életemben, hogy ezek a változások azóta történtek, mióta először felébresztettem magamban a kundalinit. S most épp ennek a felismerésnek örülök.
:)

Amiről még írni szeretnék neked a "koktélozás"

Tudom miről beszélsz! Annyi olvasott információ van a fejemben spirituális témában, hogy az egészből lett egy nagy katyvasz, és ha már említetted a hányást...most ott tartok ezekkel, hogy kínoz, bizonytalanná, tántorgóvá tett, és olyan jó lenne kihányni az egészet.
Bár én mindig is filozofikus alkat voltam, mindig szerettem elmélázni egy-egy bölcseleten, egy-egy mondáson, tehát úgy gondolom, hogy ez a csömör, ami most bennem van törvényszerű és elkerülhetetlen volt. Ahogy te is mondtad azért történt mert ezt is szükséges megélnem. Az ellentmondásokat, azt, hogy minél többet "tudok" annál inkább nem tudok semmit. :)

Olvastam könyveket, néztem filmeket ebben a témában. Az interneten pedig ma már annyi "tanító" van jelen, hogy azt már soknak nevezni is kevés. És a legtöbbjük miért? Mert úgy gondolja, hogy abból akar megélni, amivel szeret foglalkozni, feladatának érzi, hogy segítse embertársait a fejlődésben jó pénzért. De nem veszik észre, vagy nem akarják észre venni, hogy ezzel mennyit árthatnak. Csepegtetnek ingyen némi információt, majd felkínálja ki-ki a saját tréningjét, mely által szebb, boldogabb életet kínálnak.

Köszönet nyilvánítás

Az előzőeken elmélkedve ismertem fel azt, hogy miért vagy Te hiteles a szememben. Pont azért, mert Te nem ígérsz nagy szavakkal szebb életet, nem akarsz nekem semmit eladni, amitől majd boldogabb leszek. Rengeteg energiával, és munkával építed a blogodat, válaszolod meg leveleinket, és cserébe nem kérsz mást, csak visszajelzést (azaz még több levelet, amire válaszolhatsz
:-)  ).

Végül is a többiek is ezt teszik: építik a honlapjukat, írják a hírleveleket, megválaszolják a leveleket, dolgoznak a kis marketing gépezetükön, azzal a különbséggel, hogy ők ebből akarnak megélni is. Azt nem tudom, hogy te miből élsz (nem is tartozik rám) de érdekes látni, hogy neked is annyi munkád van ebben, mint a többieknek, és te mégsem ebből akarsz megélni. Na ez az, amitől hiteles vagy, ez az, ami valódivá tesz téged. Ez mutatja, hogy te tényleg "csak" segíteni szeretnél minket.

Mindenki csak papol a valódi szeretetről, a belső (felsőbbrendű, Isteni) énünk megtalálásáról, az egó elengedéséről, a gondolataink átprogramozásáról, a felemelkedésről, a bőség megteremtéséről, Isten akaratáról, hogy önmagunk legyünk, arról, hogy a belső vágyaink mutatják meg valódi önmagunkat, beszélnek a pozitív gondolkodásról, és még sorolhatnám estig. Te pedig egyszerűen csak megmutatod a tetteiddel, ezzel a bloggal is, azt, hogy a szeretet ad, anélkül, hogy elvárna cserébe bármit is.

Szeretném kifejezni a hálámat, amiért ezt teszed! És örülök, hogy elfogadhatom ajándékaidat, és segítségedet.
:)

Szabó Szabina
Bánhorváti















Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

*******************************************************************************
A MISSZIÓ --> Hiszek abban hogyha minden családban lesz legalább egy, rendszeresen meditáló ember, az mindent meg fog változtatni! Türelmesebb, megfontoltabb, és sokkal kiegyensúlyozottabb lesz az ország. A célom az hogy ez összejöjjön, hiszen ez mindannyiunk érdeke is. Egy sokkal tudatosabb, emelkedettebb és kedvesebb társadalom már igazán ránk fér végre. A kolostoros blog egyszerű, és pénztárca kímélő eszközeivel, na és az internet segítségével ez könnyen elérhető. Ha tetszett ez a mostani bejegyzés, értékesnek, humorosnak, vagy éppen elgondolkodtatni valónak találtad, akkor mindenképp küldd tovább most másoknak is! HAJRÁ!